შემაჯამებელი ანგარიში პერსონალის საერთაშორისო მობილობის შესახებ
სტატუსის მიხედვით
კამპუსის მიხედვით
სკოლების მიხედვით
ქვეყნები და საგანმანათლებლო დაწესებულებები, სადაც განხორციელდა მობილობა:
მოვლინების მიზანი
საერთაშორისო მობილობის დაფინანსების წყარო
მივლინების პერიოდში განხორციელებული საქმიანობა
პერსონალმა 5 ქულიანი სისტემით შეაფასა მობილობის შედეგები უნივერსიტეტში:
კითხვა №1: უცხო ქვეყანაში მივლინების პერიოდში, რას თვლით ყველაზე მნიშვნელოვან შედეგად და საჭიროა თუ არა, ამ ქვეყანასთან / სასწავლო დაწესებულებასთან გაგრძელდეს თანამშრომლობა? პერსონალის შეფასების ანალიზით დადგინდა შემდეგი:
კითხვა №2: უცხო ქვეყანაში მივლინების პერიოდში რამ მიიპყრო თქვენი ყურადღება? გამოკითხვის შედეგების ანალიზით განისაზღვრა შემდეგი მნიშვნელობები:
კითხვა №3: უცხო ქვეყანაში მივლინების პერიოდში რა იყო თქვენთვის ახალი, განსხვავებული და რის დანერგვას ისურვებდით მშობლიურ უნივერსიტეტში? გამოკითხვის შედეგებით დადგინდა შემდეგი:
პერსონალის კომენტარების მიხედვით, სასურველად ჩაითვალა, უნივერსიტეტში, შემდეგი აქტივობების დანერგვა:
დასკვნა / რეკომენდაციები:
• რამდენად არის მიზანშეწონილი აღნიშნულ ქვეყნებში საერთაშორისო მობილობის განხორციელება?
• რამდენად არის მიზანშეწონილი აღნიშნულ უნივერსიტეტებთან თანამშრომლობის გაგრძელება?
• რომელ უნივერსიტეტებსა თუ ქვეყანებთან არ არის მიზანშეწონილი საერთაშორისო მობილობის განხორციელება და რატომ, ან რა კორექტივების შეტანა გააუმჯობესებდა თანამშრომლობის ამ ფორმატს?
• რა გამოცდილების დანერგვა იქნებოდა მიზანშეწონილი უნივერსიტეტში?